Retur og bytte

Utvidet angrerett

I henhold til norsk lov har du vanligvis 14 dagers angrerett på kosttilskudd, men ingen angrerett dersom forseglingen er brutt.

Vi ønsker at du alltid blir fornøyd med varene du handler hos oss, og tilbyr derfor hele 30 dagers angrerett på alle våre produkter – også for produkter som er åpnet/brukt.

Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen tidsfristens utløp (30 dager etter at du har mottatt varen). Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.

Den utvidede angreretten gjelder for øyeblikket kun for kunder med norsk adresse.

Send en e-post til kundeservice@minpapaya.no for instruksjoner om hvordan du returnerer din vare.

Tilbakebetaling

Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette utelukkende via Visa/Mastercard eller Vipps. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.

Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til kundeservice@minpapaya.no.

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Papaya AS, betaler vi ikke disse utgiftene.

Uavhentede pakker

Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kr. 150,- for frakt- og håndteringskostnadene dette fører med seg for oss.

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.