4,6 av 5 stjerner

Les anmeldelsene

Søk

Image caption appears here

Add your deal, information or promotional text

Frakt og levering

Bestill før kl. 15 på hverdager, så sender vi pakken samme dag.

Fraktalternativer:

  • Helthjem Express (levering på dørmatte eller i postkasse) — 19 kr
  • PostNord Pakke i postpakke (hjemlevering i postkasse, uten sporing) – Gratis
  • PostNord Hent i butikk (levering til nærmeste utleveringssted, med sporing) – 29 kr
  • Porterbuddy (kontaktes hjemlevering, du velger tidspunkt) – 29 kr

Lurer du på noe om retur? Gå til vår returside »

PostNord – Pakke i postkassen

Vårt gratis fraktalternativ, ulempen er at det ikke er sporing på pakken. Leveres i postkassen din.

Postnord – Hent i butikk

Med Hent i butikk kan du velge mellom flere PostNord utleveringssteder. Du vil få beskjed på SMS og e-post når pakken din ankommer ditt valgte utleveringssted.  

Hjemlevering med Porterbuddy – Kun tilgjengelig i Oslo og omegn

Hvis du bestiller med hjemlevering innen kl. 15.00 på hverdager, kan du få Papaya-pakken din levert på døra samme dag mellom kl. 18.00 og 22.00.

Før kl. 15 mandag–fredag: Velg mellom hjemlevering i dag mellom kl 17.30 og 19.30 eller mellom 19.30 og 21.30.

Etter kl. 15 mandag til torsdag: Velg mellom hjemlevering i dag mellom kl 17.30 og 19.30 eller mellom 19.30 og 21.30.

Etter kl. 15 fredag, hele lørdag og søndag: Velg mellom hjemlevering i dag mellom kl 17.30 og 19.30 eller mellom 19.30 og 21.30.

Hjemlevering tilbys foreløpig kun på leveringer i Oslo om deler av nærliggende områder. Skriv inn ditt postnummer i kassen for å se om vi kan levere hjem til deg (eller sjekk ditt postnummer nå på Porterbuddys nettsider). 

Helthjem Express

Med Helthjem Express får du pakken levert på dørmatten eller i postkassen grytidlig om morgenen av Helthjems nattbud. Bestill innen kl. 15 på hverdager, så blir den levert morgenen etter.

Uavhentede pakker

For pakker som ikke blir hentet innen tidsfristen forbeholder Papaya seg retten til å debitere en avgift på 150 kr for de kostnader som ekspederingen har påført oss. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angreretten.

Sporing

Hent i butikk: Pakker som skal hentes i butikk kan spores på postnord.no.

Du skal ha mottatt sporingsnummeret ditt i en e-post. Om du ikke har mottatt sporingsnummeret eller trenger å få det tilsendt på nytt, sender du en e-post til kundeservice@minpapaya.no. Vi svarer deg så raskt vi kan!

Search